דרעי: "אנחנו הולכים עם נתניהו, לגנץ אין שום סיכוי להקים ממשלה"

אסתי פלד No Comments on דרעי: "אנחנו הולכים עם נתניהו, לגנץ אין שום סיכוי להקים ממשלה"

יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "הדברים שסעד אמר חייבים להיבדק. אי אפשר להשאיר את הדברים פתוחים. שום גוף לא יכול לעבוד בלי אמון ציבורי. אני שומע שגפני אומר שהוא יילך עם הליכוד, לא יודע למה חושבים שלא. מאמין שדגל ואגודה ירוצו יחד בסוף" | האזינו לריאיון

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת ש"ס שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על עדותו המטלטלת של משה סעדה, על מערכת הבחירות שאנו בעיצומה ועל בעיות הסמינרים.

על הריאיון עם משה סעדה: "הדברים חייבים להיבדק. עם ישראל ראה אדם שהיה 20 שנה במערכת אומר דברים כאלה, אי אפשר להשאיר את הדברים פתוחים. שום גוף לא יכול לעבוד בלי אמון ציבורי, והוא הולך ונפגע. רז ניזרי אמר שהגיע הזמן לשמוע ביקורת וליישם אותה".

"אני הייתי שם לפני למעלה מעשרים שנה, כמעט כל מה שנאמר בעדותו קרה גם בעבר. אני אומר דבר ברור, מה שסעדה אומר זה דברים חדים שנאמרו בביטחון מוחלט. גם לפני שנרכיב ממשלה, היועמ"ש ומבקר המגינה חייבים לבדוק את זה. אם לא תיעשה בדיקה, המערכות האלו ימשיכו להיפגע באמון הציבור, כל אחד צריך לדעת את מקומו. אם זה לא ייבדק נגיע למערב הפרוע".

על מערכת הבחירות: "המשימה שלנו היא לאתר ולבדוק את כל המקומות שהיה בהם אחוז הצבעה נמוך ולהביא אותם. לא רק בהסברה אלא גם במערכת ארגונית. אנחנו עובדים יחד עם הליכוד כבר מספר שבועות, לאתר את המקומות האלו כדי להביא מקסימום קולות לקלפי. שאנחנו אומרים שיהיה 61 אנחנו יודעים את זה. זה לא מאוויי לב".

"מי שעבר את השנה האחרונה, וראה מה קורה לשכות החלשות, לביטחון, וגם מה שפורסם על מערכת המשפט יתעורר ויבוא להצביע. עשינו מחקר גדול ועלה בו שרוב מי שלא בא להצביע זה מעייפות או ביטחון שממילא הימין ינצח. אף אחד לא העלה על דעתו שנהיה באופוזיציה, וגם לא האמינו שסער ובנט יעשו ממשלה עם השמאל".

על דגל ואגודה: "אני שומע שגפני אומר שהוא יילך עם הליכוד, לא יודע למה חושבים שלא. גם אין אפשרויות אחרות. אם לפיד יביא 61 הוא יקים ממשלה עם המשותפת והשמאל. כמו שלא האמנו שאלקין וסער ייכנסו לממשלה הקודמת עם רע"מ גם עכשיו הכל פתוח".

"אני מאמין שבג' לא ייקחו סיכון להתפצל, גדולי ישראל יישבו ויגיעו להסכמה בניהם. התקווה שלי שהם ירוצו יחד. אותו דבר אני מקווה שסמוטריץ' ובן גביר ירוצו יחד. אין לאף אחד את הלוקסוס לסכן את הגוש ולרוץ לבד. אם הם ירוצו בנפרד, אני לא מונע אף אחד מלהצביע לש"ס. אבל ש"ס לא תהיה מורכבת מכמה מפלגות".

"ש"ס מייצגת את מלחמות היהדות ועולם התורה, אנחנו מקבלים הרבה פניות של קהלים שרוצים שנשים להם נציג, אני לא פוסל את זה, נביא את זה לפני מועצת חכמי התורה והם יחליטו, אני לא מחפש להציב שום נציג, אבל אם נמצא מישהו מתאים אני לא פוסל את זה בכלל".

"בש"ס אנחנו אומרים ברור שנלך עם נתניהו, בני גנץ הוא אדם ראוי שתרם רבות למדינת ישראל, אבל אין לו שום אופציה להקים ממשלה. אם הם יביאו 61 לפיד יקים ממשלה, אם הוא לא ירצה להצטרף, אז מה שהוא אומר בעצם זה שהוא יבוא עם נתניהו ואיתנו. אין שום תרחיש אחר".

על בעיית הסמינרים: "השיבוצים בסמינרים מיצו את עצמם, הפיתרון שהיה צריך להיעשות מזמן זה לפתוח מוסדות לציבור, הבנות לא תישארנה בבית. יהיה לכולן פיתרון. נעשים מאמצים רבים עכשיו לטפל בזה".

" יש היום ציבור ספרדי איכותי של קהילות של בני ישיבות, כמו שבתתי"ם ובישיבות נמצאו פתרונות, גם לסמינרים צריך למצוא ואפשר. בשנת הלימודים הבאה יהיו חמישה שישה בתי ספר חדשים לבנות, ובנוסף צריך שיהיו גם סמינרים לציבור הספרדי. מקווה שהציבור הספרדי בקרוב יילך לכתכילה למוסדות ספרדים".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות